پسری زیباو دوست داشتنی...

سلام...

1391/6/8 22:43
نویسنده : داش علی
513 بازدید
اشتراک گذاری

سلام من دایی علی پریچهرم و چون مامان داداشیم محمدامین گفته که واسش وبلاگ درست کنم این وبلاگو درست کردم و محمد امین پسری تنهاست پیش تر روز ها من بهش سر میزنم!!وپسر بسیار خوبیه و فقط کمی...نیشخندحالا کمی هم نه اگه یبار گازتون بگیره حسابی...نگرانگریهکاری از دستتون بر نمیاد منو داداشیم هروز با هم کشتی میگیریم!!نیشخنداوه هرروز با هم چیزی می خوریمو...لبخندخلاصه حال میکنیم!حالا یه عکس با حال از محمد امینم:

ای جان بای!

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

باران قلنبه
10 شهریور 91 18:03
سلام عزیزم خوشحال می شم به وب دخمل منم بیاین. دخملم باران مظفری توی مسابقه جشنواره رمضان 91 آتلیه سها شرکت کرده اگه می شه به سایت آتلیه سها بروید و در قسمت جشنواره رمضان به دخترم رای 5 بدهید .این جشنواره تا اول مهر مهلت داره. آدرس سایت آتلیه سها: Soha.torgheh.ir/festival یا به لینکش تو قسمت لینکهای وبم مراجعه کنید.مرسییییییییییییییییییییی. یادتون نره منتظرماااااااااااااااااااا
مریم
12 شهریور 91 16:20
سلام علی جون

ممنون که این وبلاگو ایجاد کردی ولی واقعا چرا گفتی محمد امین تنهاست؟ الان همه فکر می کنن این بچچه هیچ کسی رو نداره خب من سعی می کنم مطالب و عکسهاشو بدم بذاری البته بهتر هست امکان به روز رسانیش به من هم داده بشه بازهم ممنون هستم این عکس هم کلی دل منه مادررو لرزوند


ahmad_dayy kochike
17 شهریور 91 20:17
salam man dayy in ziba nistam vali gozashtam ghashange
خاله حمیده
22 شهریور 91 0:02
محمد امین بسیار دوست داشتنیه.. این عکسش هم که خیلی قشنگه..